BESTIE.

Godmorgon!
Så skönt med sovmorgon idag, det var inte igår det.
Iaf jag och Victoria gick upp och tog det lugnt i en timme eller något, sen fick vi nån rush att vi skulle göra bullar, så vi åkte oh hanlde en sabbis, så nu stå vi i köket och bakar, goooott!
Men gårdagen då, jo  jag åkte till Victoria direkt efter skolan och gick lite inne i stan, fick med mig lite små saker som jag kan visa upp i ett annat inlägg, sen så tjockade vi oss lite subway. Senare på kvällen så träffade vi Calle, Gustav och Robin, så bra killar de! Så vi va ute ett tag och hade det allmänt bra.
Men nu ska jag gå och hjälpa bästis lite, ha en jättebra torsdag, blog u later.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0