T H E N O T E B O O K.

Hallå allihopa.
Hur är det med er? Med mig är det grymt bra iaf, snart lång helg, dö skönt!
Idag har jag inte gjort något speciellt, gått i skolan, haft redovisning som gick helt okej faktiskt, sen träffade jag Hanni å har nyss kollat på The notebook, så fin film, ni som inte har sätt den, se den! 
Men imorgon då, jo då ska jag gåvanlig dag i skolan och sen efter det drar jag direkt in till stan för att träffa lite peeps på grönan, kommer nog bli riktigt kul. Sen efter det åker jag med Victoria hem och sover där tills torsdag, saknar henne så jädrans mycket även om jag träffade henne för inte så jätte längesen, bästavän.
Men ska nog gå och ta ett riktigt skönt bubbelbad nu, ha de så gott nu.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0